Blog

De 15 UX-Trends van 2017

Gebruikersvriendelijkheid is tegenwoordig bij de meeste organisaties geen vreemd woord meer. Zeker niet bij dié bedrijven waarbij software of online een grote rol speelt. Logisch ook, want als je met jouw product of dienst op zich niet zo onderscheidend bent, dan kun je dat zeker wél worden door gebruikersvriendelijker te zijn dan de concurrent. De beste, lees: gebruikersvriendelijkste, app of website wint. Denk aan Coolblue, Wehkamp of Bol.com. Maar ook ING, Rabobank en ABN AMRO


Vijf tips conversieoptimalisatie!

Iedereen wil graag dat zijn website meer gaat opleveren. Ik zal je in dit artikel 5 waardevolle tips meegeven zodat je met jouw website meer gaat verdienen!


Instagram voor bedrijven

Instagram is een handig medium om de naamsbekendheid en zichtbaarheid van je bedrijf te verhogen. Jouw bereik zal vergroot worden en je bouwt een online klantenbestand op. Het is vooral een toegankelijk medium om jouw producten te laten zien en mensen hiermee enthousiast te maken, door middel van mooie content.


Space to Create - Nieuwe vestiging Utrecht CS

Space to Create, een dochteronderneming van Competence Factory, heeft per oktober een volledig nieuwe vestiging geopend. Op slechts 220 meter van Utrecht Centraal bieden wij een studio en vier creatieve trainingsruimtes aan.


Vind de juiste kandidaat met Social Media Recruitment technieken

Ben jij recruiter, werkzaam in HR of arbeidsmarktcommunicatie? Zet dan zoveel mogelijk social recruitment technieken in om je perfecte kandidaat te bereiken. Zorg dat je ook de nodige influencers informeert om het bereik van je boodschap te vergroten. Middels social media advertising target je jouw advertentie heel gericht op de juiste doelgroep.


Online Marketing Business School is NIMA Education Partner

Het contract tussen NIMA en Competence Factory is ondertekend. Een volgende stap in de ontwikkeling van de Online Marketing Business School. Na de accreditatie van de opleidingen met PE punten door NIMA is Competence Factory nu ook toegetreden tot de selecte groep van NIMA Education Partners. Binnen dit partnership gaat Competence Factory om te beginnen de opleidingen NIMA A Online Marketeer en NIMA B Digital Marketeer verder ontwikkelen.


NIMA PE punten bij Competence Factory

Een groot deel van de Online Marketing opleidingen bij Competence Factory is door het NIMA geaccrediteerd. Je kunt er PE punten, ofwel Permanente Educatie punten mee verwerven.

Ben je een Senior Marketeer, Communication Professional of een Register Marketeer? Dan kun je deze punten voortaan registreren in jouw NIMA My Career Portal.


Inspiration Factory

Op donderdagavond 22 september vond de Inspiration Factory 'Creëer succesvolle concepten en campagnes' plaats met docent Jeroen Dontje. Jeroen is voormalig Head of Global Creative Development bij Endemol en oprichter van IdeaMakers.amsterdam. Hieronder kun je de presentatie downloaden, profiteren van de tijdelijke actie en het foto verslag bekijken.


Meer nieuws

Waarom
Competence Factory?

  • Kleine groepen
  • De beste trainers met praktijkachtergrond
  • 6 x per jaar gratis deelname aan de Inspiration Factory
  • Kosteloos intake-adviesgesprek
  • Mogelijkheid tot persoonlijke coaching
  • Beste prijs/kwaliteit van Nederland
  • Geen verborgen kosten
Meer over Competence Factory