Cursus Webcare & Community Management

Vr 7 sep 2018 (Bekijk alle data)
in Amsterdam, Utrecht
Normaal 525,- (excl. BTW)
Reserveer vrijblijvend

Communities zijn krachtige tools geworden om grote groepen mensen te bereiken, te activeren en zelfs te laten participeren in bepaalde ontwikkelingen. Met name organisaties die geografisch verspreid zijn, kunnen volop profiteren van de werking van de ‘netwerk’ economie.
Maar hoe doe je dit op een veilige en structurele manier die de organisatie niet schaadt? En welke platformen gebruik je daarvoor? Zet je Facebook, Google+ of je eigen interne netwerk in? En wie maak je inhoudsverantwoordelijk? Om nog maar te zwijgen over risico’s als reputatie schade.

Tijdens deze klassikale, praktijkgerichte en intensieve cursus krijg je inzicht in de mogelijkheden, leer je de do’s en dont’s en leer je niet alleen keuzes te maken in het ruime aanbod, maar leer je ook hoe je de werking van online community als strategisch onderdeel in je organisatie kunt embedden.

Wil jij op de hoogte blijven van vaknieuws?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!

Bedankt!

Je bent nu ingeschreven op onze nieuwsbrief.

Wat leer je tijdens de cursus Webcare & Community Management

College 1

  • Webcare: hoe richt je een optimale online dienstverlening in?
  • Reputatiemanagement: op welke manieren kun je je online reputatie monitoren en anticiperen?
  • Crisiscommunicatie: hoe stel je een (re)actieschema op dat je effectief bij online calamiteiten in kunt zetten?

College 2

  • Hoe word je een ‘Conversation Company’
  • Wat zijn de trends en nieuwste ontwikkelingen op het gebied van online storytelling met social media?
  • Wat is een 'Conversation Company'?
  • Hoe verwerf je draagvlak hiertoe en overwin je interne weerstand?

Voor wie is de cursus Webcare & Community Management bedoeld?

Deze cursus is geschikt voor iedereen die op een effectieve manier Webcare en intern/extern Community Management wil inzetten en inpassen binnen de bestaande strategie.

Hierbij kun je denken aan: HR medewerkers, HR-adviseurs, marketeers, pr – en communicatieadviseurs, contentmanagers, managers, community managers.
Ook voor ondersteunend personeel die professioneel namens de organisatie actief zijn in communities, zoals een webredactie of op social media medewerkers, is deze cursus aan te raden.

Cursusdata

Amsterdam
Rotterdam
Utrecht
7
sep
Vr 7 sep 2018 Vr  7 sep
Amsterdam, Utrecht
525,-
Neem optie
17
dec
Ma 17 dec 2018 Ma 17 dec
Amsterdam, Utrecht
525,-
Neem optie
8
mrt
Vr 8 mrt 2019 Nu met 15% Early Bird korting Vr  8 mrt
Amsterdam, Rotterdam, Utrecht
Nu met 15% Early Bird korting
446,25
Neem optie
14
jun
Vr 14 jun 2019 Nu met 15% Early Bird korting Vr 14 jun
Utrecht
Nu met 15% Early Bird korting
446,25
Neem optie
17
jul
Wo 17 jul 2019 Nu met 15% Early Bird korting Wo 17 jul
Rotterdam
Nu met 15% Early Bird korting
446,25
Neem optie
25
sep
Wo 25 sep 2019 Nu met 15% Early Bird korting Wo 25 sep
Amsterdam, Rotterdam, Utrecht
Nu met 15% Early Bird korting
446,25
Neem optie
2
dec
Ma 2 dec 2019 Nu met 15% Early Bird korting Ma  2 dec
Amsterdam, Utrecht
Nu met 15% Early Bird korting
446,25
Neem optie

Opleidingsvoordeel

Boek deze training met extra voordeel als onderdeel van een opleiding.

Opleiding Social Media Expert

Ontwikkel een compleet social media plan (inclusief content en advertising) en stuur de uitvoering aan

€900,- voordeel

Meer informatie

Gerelateerde trainingen

Waarom
Competence Factory?

  • Kleine groepen
  • De beste trainers met praktijkachtergrond
  • 6 x per jaar gratis deelname aan de Inspiration Factory
  • Kosteloos intake-adviesgesprek
  • Mogelijkheid tot persoonlijke coaching
  • Beste prijs/kwaliteit van Nederland
  • Geen verborgen kosten
Meer over Competence Factory