Maak je marketing dashboard met Looker Studio
Wil je een Looker Studio dashboard maken om je marketingdata overzichtelijk in kaart te brengen? Dit stappenplan helpt je dir…
1 dag • Utrecht • Met certificaat
Nooit meer je webbouwer bellen voor kleine klusjes: voortaan voer je zelf je code in.
Je website is allang geen online etalage meer; via 'tags' (stukjes code) verzamelt 'ie allerlei gegevens over de wensen en voorkeuren van je bezoekers. Tenminste, als je die tags geïmplementeerd hebt. Misschien besteed je het beheer van je tags uit aan een webbouwer, maar het kan handig zijn om het ook zelf te kunnen. Dan hoef je niet iedere keer te bellen of mailen als je het aantal kliks op een nieuwe button wilt meten. Tijdens de Google Tag Manager cursus leer je tags implementeren en beheren. Dat geeft jou meer autonomie over je eigen website.
Ieder jaar reist Competence Factory met een aantal cursisten en partners naar Google HQ in Dublin. Wil je mee? Check deze pagina
Verzamelt je site gegevens over gedrag en conversie, dan zitten er ‘tags’ ingebouwd: stukjes code die waardevolle informatie bijhouden en opslaan. Hartstikke handig, alleen: hoe meer tags je gebruikt, hoe lastiger je het overzicht bewaart. Met Google Tag Manager beheer je al je tags op één plek. Efficiënt, en goed voor de performance van je website. Je leert er alles over in de Google Tag Manager cursus.
Onze trainers staan met beide benen in hun vakgebied: buiten Competence Factory hebben ze een succesvolle baan of onderneming. Ze kunnen je dus altijd de laatste vakinhoudelijke nieuwtjes vertellen. Bovendien zitten ze vol praktische voorbeelden die ze in hun trainingen verwerken. Doordat we de groepen klein houden, heb je intensief contact met je trainer. Wij zorgen ervoor dat alle trainers elkaar regelmatig ontmoeten, zodat ze kennis en ervaringen kunnen uitwisselen om nog betere trainingen te geven. Komen jouw vragen pas na de training naar boven? Ook dan staan onze trainers voor je klaar.
Kevin is online marketeer in hart en nieren. Van Facebook- en LinkedIn-advertising tot SEO, SEA en Snapchat Ads: hij draait er z’n hand niet voor om. Bij online marketingbureau Converseon helpt hij klanten bij hun online succes. Dat doe hij door z’n uitgebreide kennis en jarenlange ervaring in te zetten. Kevin breng z’n enthousiasme voor het vak graag over op zijn cursisten.
Arjen is consultant, trainer, blogger en mede-oprichter van online marketingbureau Converseon. Hier is hij eindverantwoordelijk voor de oplevering van projecten. In zijn trainingen leert hij je via best practices, praktijkvoorbeelden en handige modellen de kneepjes van het online marketingvak. Hij combineert theorie met praktijk, en zorgt dat cursisten na de training zelfstandig campagnes kunnen meten en inrichten. Naast zijn werk wordt Arjen blij van sport, lekker eten en festivals.
Met zijn expertise en achtergrond in marketing en neurowetenschap, begrijpt Felipe wat nodig is om teams efficiënter te laten werken en betere resultaten te behalen. Hij optimaliseert marketingactiviteiten en verhoogt de efficiëntie door de juiste AI-tools te integreren in werkprocessen.
De training is bedoeld die voor iedereen die zelfstandig tags wil toevoegen en beheren, of daarover wil kunnen meepraten. In een typische trainingsgroep zitten bijvoorbeeld:
College 1
College 2
Ontvang het volledige programma en de brochure van de training Google Tag Manager direct per mail
Nienke Rothuis
Opleidingsadviseur
Competence Factory is jouw favoriete opleidingsclub. Al dertig jaar bereiden we professionals voor op hun future job. We leggen op een hele belangrijke skill de nadruk: creativiteit. We leren cursisten om met plezier te werken aan wat hen boeit en positief vooruit te kijken naar hun next step. Dit doen we vanuit ons gezellige clubhuis in Utrecht: Space to Create. Zien we je snel?
Andere cursisten volgden daarna ook deze trainingen
Onze trainingen starten vanaf 6 personen. Meestal halen we dit aantal. Lukt dat niet, dan wordt de training maximaal twee keer verplaatst met een startgarantie voor één van deze data.
Start | Locatie | Tijden | Prijs | ||||
20
jan
2025
|
Utrecht | 10:00 - 16:45 | 795,- | ||||
11
mrt
2025
|
Utrecht | 10:00 - 16:45 | 795,- | ||||
2
mei
2025
|
Utrecht | 10:00 - 16:45 | 795,- | ||||
11
jun
2025
|
Utrecht | 10:00 - 16:45 | 795,- | ||||
14
aug
2025
|
Utrecht | 10:00 - 16:45 | 795,- | ||||
31
okt
2025
|
Utrecht | 10:00 - 16:45 | 795,- | ||||
13
feb
2026
|
Utrecht | 10:00 - 16:45 | 795,- | ||||
6
apr
2026
|
Utrecht | 10:00 - 16:45 | 795,- |
TIP: Boek deze training met extra voordeel als onderdeel van een opleiding.
Kijk eens bij onze veelgestelde vragen
Uitgebreid overzicht van het programma
Hoe je je kunt voorbereiden op de training
Wat de vervolgstappen na deze training zijn
Stap 1 van 2
Schrijf je in voor de nieuwsbrief!
Bedankt!
Je bent nu ingeschreven op onze nieuwsbrief.
Misschien vind je deze artikelen interessant
© 2024 Competence Factory
Bedankt!
Je bent nu ingeschreven op onze nieuwsbrief.