Inspiration Factory: Klant = KING

15 november 2023, 18:00 - 22:30 uur
Space to Create - Stationsplein 90, 3511ED Utrecht

Tijdens de Inspiration Factory: Klant = KING word je meegenomen in de wereld van loyale klanten, hoe je klanten kunt beïnvloeden (in de klantreis), leer je de klanttevredenheid een boost te geven en weet je van klanten fans te maken. Fans blijven niet alleen als klant terugkeren, maar zullen ook jouw merk/product actief aanraden aan anderen. Oftewel, je gaat het druk krijgen met groeien. Tijdens deze Inspiration Factory leer je klanten te boeien, te activeren en vooral ook te binden!

Boek: Eén fan per dag

inclusief gratis boek: Eén fan per dag (t.w.v. € 20,99)

Ontdek meer

Van gewone naar loyale klanten

Je zit op een terras met vrienden, de zon schijnt en je hebt dorst. Heel veel dorst en je hebt zin in cola. Op dat moment komt de ober aan je tafel staan en vraagt: Wat willen jullie drinken? Je lacht en zegt: “Ik heb zin in een enorm glas cola!” De ober kijkt je aan en zegt: "Helaas, de cola is vandaag niet geleverd, mag het ook Fanta zijn?” Teleurgesteld bestel je een Fanta en terwijl de ober terug naar binnen loopt zeg je tegen je vrienden: “Geen cola… hoe bestaat het?”.

Even later komt de ober naar buiten met jullie bestelling, maar in plaats van een Fanta staat er een blikje cola op het dienblad. Bij het uitserveren van de drankjes zegt de ober: “Ik ben even naar de snackbar hiernaast gelopen en heb twee blikjes cola gekocht. Dus mocht je zo zin hebben in nog een blikje, die staat koud in de koelkast.” Wat een klantgerichtheid, denk je en helemaal gelukkig begin je jouw blikje leeg te drinken.

De kans is groot dat je dit verhaal vertelt op een verjaardag, het werk of de sportclub naderhand. Het is dus goed om te beseffen dat hele kleine gebaren een enorme impact op de klanttevredenheid en loyaliteit kunnen hebben. Het leuke is, loyale klanten komen steeds weer terug. Dat bespaart veel marketingkosten…!

Wil jij een avond ondergedompeld worden op het gebied van klantgerichtheid? Schrijf je dan in voor het event!

FreelancerFreelancerFreelancerFreelancerFreelancerFreelancerFreelancerFreelancerFreelancer

Laat deze experts je inspireren

Jos Burgers

Keynote - Eén fan per dag

  • Van gewone naar loyale klanten
  • Met kleine toepassingen een schokeffect realiseren in klanttevredenheid en klantenbinding
  • Fans creëren die blijven terugkomen en jouw merk/product doorvertellen

Letty de Nijs

Workshop - Neuromarketing in de Praktijk

  • Hoe beïnvloed jij je doelgroep zodat zij een product/dienst gaan kopen?
  • (Marketing)keuzes maken op basis van gedragswetenschappelijk onderzoek
  • Zeer handige persuasion technieken
  • Overtuigingsprincipes toepassen binnen de gehele customer journey

Daan Boekhoorn en Arjen de Groot

Workshop - Customer Journey Marketing

  • Creëer duurzame klantrelaties met een optimale customer journey
  • Klanten binnenhalen en behouden
  • Welke content past bij welk contactmoment?
  • Klanten op elk moment in de klantreis de goede richting sturen

Wesley de Bree

Workshop - Effectief communiceren met NLP

  • Optimaal communiceren met de klant
  • Het formuleren van een heldere boodschap

Loek Daemen

Workshop - Presenteren met Plezier en Overtuiging

  • Talk like TED
  • Krachtig, gestructureerd en overtuigend je verhaal vertellen om klanten te binden
  • Boodschap/presentatie afstemmen op je doelgroep

Jos Burgers

Keynote - De wet van Snuf

  • Het principe van wederkerigheid: Wat je geeft krijg je terug
  • Minder bezig zijn met verkopen en meer met de klant helpen
  • Voorkomen van ‘sukkel-zinnen’ in klantgesprekken
  • Impact maken als nooit tevoren



Je geeft van tevoren bij het inschrijven aan welke workshop rondes jouw voorkeur hebben. Hiervoor is het aantal plaatsen beperkt, schrijf je op tijd in om de workshops van jouw voorkeur te kunnen volgen. Bij binnenkomst op het event krijg je workshops toegewezen op basis van jouw voorkeuren en het moment van inschrijven.

Het programma

 
18.00 - 18.30 uur
Inloop
18.30 - 18.40 uur
Centrale opening
18.40 - 19.25 uur
Keynote Jos Burgers
19.30 - 20.00 uur
Workshop ronde 1
20.00 - 20.20 uur
Pauze
20.30 - 21.00 uur
Workshop ronde 2
21.10 - 21.55 uur
Keynote Jos Burgers
21.55 - 22.30 uur
Borrel

Wat levert deze Inspiration Factory jou op?

  • Het geeft je handvatten om de verwachtingen van klanten blijvend te overtreffen
  • Het geeft je inzicht in hoe je van normale klanten loyale klanten maakt
  • Het geeft je de basis om jouw klantbeoordelingen naar absoluut topniveau te brengen
  • Het geeft je tips hoe je in het brein van de klant kan komen en hoe deze te beïnvloeden
  • Het biedt je een basis om het gesprek met jouw klant next level te brengen
  • Het geeft je inzicht in de ultieme klantreis om conversie te verhogen

Impressie van onze events

Het evenement is voorbij

Bedankt!

Je bent nu ingeschreven op onze nieuwsbrief.

Opgeslagen
Opgeslagen in favorieten