Inspiration Factory Kirsten Jassies
Het succes van Instagram, Youtube en Snapchat, dé kanalen van 2015
De tweede Inspiration Factory is een feit. Ruim 40 'members' lieten zich in het warme bad van Kirsten Jassies onderdompelen. De opkomst was groter dan verwacht en op het laatste moment moesten we naar een grotere ruimte op de Prinsengracht uitwijken.
Instagram en Youtube mogelijkheden voor merken
Vooral de mogelijkheden van Instagram en Youtube waren voor velen een openbaring. De vrouwelijke Deejee, 'Vlogger' en moeder liet in ruim 2 uur veel inspirerende zaken de revue passeren. Het smaakte naar veel meer en we willen vooral weten hoe we dit als organisatie kunnen gaan inzetten. Daar gaat Kirsten in de deze training dieper op in.
Onderwerpen
Het aantal bijdragen van vloggers en bloggers groeide het afgelopen jaar heel hard op de social en visual kanalen. Hoe deden zij dat en wat kunnen merken hiervan leren?
In één avond kregen bezoekers de highlights mee van Instagram, Snapchat en Youtube en tips over hoe zij deze kanalen relevant voor hun merk kunt inzetten, met als onderwerpen:
- Waarom zijn visuals (beeld en video) zo belangrijk geworden?
- Hoe kun je zelf eenvoudig visuele content maken?
- Wat zijn de Tips&Tricks om succesvol te zijn op Instagram?
- Wat kun je precies met en op Snapchat doen?
- Hoe bouw je een audience op Youtube?
- Hoe zorg je voor een betrokken groep volgers?
Voor klanten was deze Inspiration Session gratis en na afloop was er een netwerk borrel.
Whitepaper downloaden?
Wil je de whitepaper downloaden?
Klik dan hier
Presentatie downloaden?
Wil je de presentatie downloaden?
Klik dan hier
Over Kirsten Jassies
De afgelopen vijftien jaar heeft Kirsten Jassies allerlei sites, blogs en sociale mediakanalen gemanaged zoals Tuinieren, Plan Nederland, vtwonen, Cosmopolitan en LINDA. Ze heeft een bloggers-netwerk opgezet voor uitgever Sanoma, waarin ze invloedrijke bloggers, magazines en merken bij elkaar bracht. Ze coacht bloggers op het gebied van kwalitatieve inhoud en online marketing om meer volgers te krijgen en sneller te groeien.
Kirsten traint merken en bedrijven in het samenwerken met deze social influencers, maar ook coacht ze individuele werknemers in personal branding, om een groter netwerk te creëren en meer online invloed te krijgen.