inloggen/aanmelden

  1. Maak een kosten-baten analyse van alles wat met communicatie te maken heeft. Bepaal wat de extra winst is als u sneller en actueler met informatie naar buiten komt.
  2. Betrek alle geledingen van uw organisatie en vraag ideeën en input van iedereen voor een slimmer en goedkoper communicatie proces.
  3. Bepaal aan de hand daarvan wat u zelf inhouse of op de eigen afdeling kunt gaan halen.
  4. Onderzoek waar Printing On Demand (POD) kostbare brochures kunnen vervangen.
  5. Overweeg de aanschaf van (kleuren) printmogelijkheden inhouse of onderzoek de mogelijkheden van uw drukwerk leveranciers.
  6. Koop 1 of meerdere Apple computers. Deze hebben veel goedkope en gratis software om professionele uitingen te maken (print/video/web).
  7. Onderzoek de rol van uw website. Zijn er (meer) mogelijkheden om uw doelgroep actief te betrekken in de content van uw site?
  8. Bepaal de benodigde ervaring voor slimme inhouse communicatie. Onderzoek het huidig kennisniveau van uw mensen.
  9. Zorg voor de juiste kennis en train eventueel uw medewerkers. Deze laatste tip is natuurlijk niet objectief ;-)

Succes,

Competence Factory

Ps. Onze zusterorganisatie Appoint kan u helpen door het bemiddelen van tijdelijke consultants op het gebied van o.a. internet, affiliate marketing, database marketing, printing on demand e.d.

 

Bedankt!

Je bent nu ingeschreven op onze nieuwsbrief.

Opgeslagen
Opgeslagen in favorieten

Bedankt!

Je bent nu ingeschreven op onze nieuwsbrief.