Meet your trainer Daan! Daan is een marketingstrateeg met meer dan tien jaar werkervaring. Hij is gespecialiseerd in leadgeneratie, marketing automation en (online) marketingstrategieën. In 2018 begon hij z’n eigen bedrijf Converseon, waar hij commercieel directeur van is. We stellen hem graag aan je voor!
Welke training(en) geef je bij Competence Factory?
Wat voor opleiding en ervaring heb je?
Ik deed een studie commerciële economie met ‘leidinggeven’ als afstudeerrichting. Daarna heb ik me aangemeld voor het Google Mastertraject van Competence Factory. In korte tijd leerde ik alles over Google Ads, Analytics en Tag Manager, en haalde ik verschillende Google-certificaten. Later volgde ik nog een training in Conversie Optimalisatie.
Na mijn studie heb ik complexe salestrajecten begeleid bij dienstverleners van SaaS-software. Na in verschillende sales- en marketingrollen te hebben gewerkt, ben ik mijn hart gevolgd en heb ik samen met vriend en collega Arjen de Groot Converseon opgericht. Mét succes, in korte tijd zijn we gegroeid naar een team van acht specialisten.
Hoe ben je bij Competence Factory gekomen?
In 2018 heb ik het Google Mastertraject gevolgd. Later werd ik weer door Competence Factory benaderd, dit keer met de vraag of ik trainingen wilde geven in marketingstrategie, leadgeneratie en marketing automation.
Wat doe je graag in je vrije tijd?
Ik breng graag tijd door met mijn vrouw en twee zoons. Daarnaast doe ik regelmatig triatlons. Daarom train ik veel en heb ik een gezonde levensstijl. Verder heb ik natuurlijk een grote liefde voor online marketing en ondernemen – anders had Converseon niet bestaan!
Waar word je enthousiast van, wat drijft je?
Onze klanten helpen succesvol te zijn, daar word ik enthousiast van. We willen oog houden voor de mens achter een bedrijf, en vanuit dit perspectief groei stimuleren. Converseon hoeft niet zozeer de grootste te zijn, maar wel de beste binnen ons vakgebied. Dat streven motiveert me om hard te werken.
Wat vind je het allerleukste aan je werk?
Het is een continue uitdaging om onze klanten en partners te laten groeien, en om hiervoor een winnende strategie te bedenken.
Wat maak jouw trainingen zo goed en leuk?
Door mijn jarenlange werkervaring kan ik marketingstrategieën vertalen naar een praktische invulling van leadgeneratie. De kennis die je opdoet in mijn trainingen, kun je meteen toepassen op je eigen organisatie. Ik ben resultaatgericht en ondernemend. M’n trainingen hebben altijd een persoonlijke insteek, en er is genoeg ruimte voor humor!