Eva gelooft in de kracht van samenwerking, ook als het gaat om leadgeneratie. Met haar eigen onderneming Relevant voor je Klant brengt ze marketing en sales bij elkaar, zodat beide disciplines betere resultaten boeken en er geen leads verloren gaan. 'Smarketing', heet dat. Marketing automation speelt hierbij een sleutelrol. De trainingen van Eva zijn energiek, interactief en inhoudelijk. Ze trapt geen open deuren in, maar laat je ontdekken hoe je het maximale uit leadgeneratie kunt halen. We stellen haar graag aan je voor!
Welke training(en) geef je bij Competence Factory?
Wat voor opleiding en ervaring heb je?
Ik heb sociologie en rechten gestudeerd. Na mijn studie ben ik printers gaan verkopen, zodat ik veel verschillende bedrijven kon bezoeken. Toen belandde ik bij Xerox, waar ik eerst in de sales werkte, en daarna als marketingmanager. Daar zag ik in de praktijk hoe belangrijk een goede samenwerking is tussen die twee afdelingen. Ik leerde om met verschillende tools slimme campagnes te lanceren. Dat ging zo goed, dat ik uiteindelijk samen met mijn man een ‘smarketingbedrijf’ oprichtte. We helpen voornamelijk B2B-organisaties met klanten en medewerkers werven.
Hoe ben je bij Competence Factory gekomen?
Via trainer Jeroen, die ken ik van Fosby.
Wat doe je graag in je vrije tijd?
Ik ben echt dol op achtbanen en ga dus graag naar pretparken. Daarnaast breng ik graag tijd door met m’n kinderen. Ik houd van shoppen en ga regelmatig naar concerten waar ik keihard kan meezingen!
Waar word je enthousiast van, wat drijft je?
Blije klanten natuurlijk!
Wat vind je het allerleukste aan je werk?
Succesvolle campagnes opzetten en de verbinding leggen tussen marketing en sales.
Wat maak jouw trainingen zo goed en leuk?
Wat ik vaak hoor van cursisten, is dat m’n trainingen heel interactief en praktijkgericht zijn. Ze hebben na twee dagen echt een plan voor hun eigen organisatie klaarliggen. We werken aan een goed uitgedachte strategie, waarmee ze zelf succesvolle mailcampagnes kunnen opzetten.