Vier jaar geleden stapte Ilona de wereld van contentmarketing in, toen nog als blogger, vlogger en content creator voor verschillende bureaus. Inmiddels heeft ze haar eigen bedrijf: ‘That Inner Flame’. Hiermee maakt ze, vanaf het dynamische Strijp-S in Eindhoven, vlammende content voor b2b- en b2c-klanten. Daarnaast geeft ze al drie jaar trainingen waarin ze niet alleen uitlegt hoe je iets doet, maar je vooral enthousiast maakt om aan de slag te gaan. Sinds juli versterkt ze het trainersteam van Competence Factory. We stellen haar aan je voor.
Welke trainingen ga je geven bij Competence Factory?
Ik ben momenteel twee nieuwe trainingen aan het ontwikkelen: Social Selling en Social Media basis. Daarnaast geef ik de volgende bestaande trainingen:
- Persuasive Copywriting
- Instagram & Insta-stories
- Social mediastrategie
- Online Storytelling
- Online Branding
- Adviseren & Personal branding
Wat voor opleiding en ervaring heb je?
Ik heb Commerciële Economie gestudeerd en daarna de premaster Communicatie en Informatiewetenschappen gedaan. Maar m’n echte marketingkennis heb ik van Hubspot-trainingen, masterclasses en seminars.
Vier jaar geleden ben ik in de contentmarketing begonnen. Toen nog als blogger, vlogger en content creator voor social media. Ik werkte voor verschillende agencies. Later ben ik mijn eigen onderneming gestart: ‘That Inner Flame’. Samen met een jong en gedreven team maak ik nu vlammende content voor b2b- en b2c-klanten.
Hoe ben je bij Competence Factory gekomen?
Gewoon via Google! Voor klanten pak ik graag de SEO aan, dus kijk ik regelmatig op Google. Ik zag de marketing-opleidingen van Competence Factory bovenaan de zoekresultaten staan en toen wist ik meteen: daar wil ik graag mijn trainingen geven!
Wat doe je graag in je vrije tijd?
Ik ben singer-songwriter en volg hierin ook een opleiding. In mijn vrije tijd vind je me dan ook vaak achter de piano of met een gitaar in mijn hand.
Waar word je enthousiast van, wat drijft je?
Marketing, sales en vooral: mensen hierover enthousiasmeren. Ik vind de psychologie achter marketing en sales ontzettend interessant, dat drijft me elke dag weer. Fantastisch dus dat ik nu ook anderen hierin kan trainen! Verder houd ik van een uitdaging, ik ben best een risk-taker. Niets is mij te spannend, dus gooi mij maar in het diepe!
Wat vind je het allerleukste aan je werk?
Dat ik iedere dag weer verrast kan worden. Marketing is een van de meest veranderlijke en interessantste vakgebieden die er zijn. Het is nooit saai!
Wat maak jouw trainingen zo goed en leuk?
Mijn enthousiasme, gedrevenheid en passie voor het marketingvak. Niemand loopt de training uit zonder glimlach op z’n gezicht. Ik neem je mee op ontdekkingstocht en leer je niet alleen hoe je iets doet, maar zorg ook dat je niet kan wachten om ermee aan de slag te gaan.