Jessica is gek op techniek en design en is sinds 2013 actief in de e-commerce. Haar bedrijf Woosa maakt geavanceerde WooCommerce plug-ins voor starters en gevorderde webshopeigenaren. Ook wordt Jessica enthousiast van online abonnementsmodellen, zowel voor fysieke producten als voor dienstverlening. In haar training Subcription Commerce leert ze je hoe het businessmodel goed toepast in de e-commerce.
Welke training geef je bij Competence Factory?
De training Subscription Commerce.
Wat voor opleiding en ervaring heb je?
Op 18-jarige leeftijd kreeg ik een fulltimebaan als accountmanager. Ik begon mijn carrière bij traditionele mediabedrijven. Ik werkte bijvoorbeeld een tijd bij de Persgroep. Later belandde ik in de e-commerce. Toen ik terechtkwam bij een Subscription Management Platform, groeide mijn liefde voor online abonnementsmodellen.
Hoe ben je bij Competence Factory gekomen?
Via Chantal, die ook trainingen op het gebied van e-commerce geeft bij Competence Facory.
Wat doe je graag in je vrije tijd?
Ik vind het leuk om ergens te lunchen of dineren. Verder hou ik ervan om dingen te doen met mijn gezin.
Waar word je enthousiast van? Wat drijft je?
Ik word van heel veel dingen enthousiast, maar wat me echt motiveert is afspraken plannen en deals sluiten. Ik heb nou eenmaal een hele commerciële kant!
Wat vind je het allerleukste aan je werk?
Dat elke dag zo afwisselend en divers is.
Wat is je favoriete boek binnen jouw vakgebied en waarom?
Er zijn geen concrete boeken binnen mijn vakgebied, maar Master your Mindset van Michael Pilarczyk vind ik heel goed. Ik geloof dat je ondernemers-mindset ‘on point’ moet zijn als je succes wilt hebben. Dit boek helpt je om die te ontwikkelen.
Waarom zijn jouw trainingen goed en leuk?
Ik hou van interactie, dus dat zie je ook terug in m’n trainingen. Ik barst van de energie en ben erg enthousiast. ‘Kan niet’ bestaat niet!