Voor Mark is e-mailmarketing bekend terrein. Hij werkt bij Spotler en heeft zich binnen deze organisatie gespecialiseerd in e-commerce. Dagelijks adviseert hij marketeers over e-mailmarketing (automation). Ook biedt hij ze handige tools.
Welke training(en) geef je bij Competence Factory?
Wat voor opleiding en ervaring heb je?
Ik volgde de opleiding Ondernemerschap & Retail Management. Tijdens m’n studie liep ik stage op de marketingafdeling van Webpower. Daar werd mijn interesse in e-mailmarketing gewekt. Na mijn stage ben ik bij Webpower blijven hangen. Tot anderhalf jaar geleden, toen maakte ik de overstap naar Spotler.
Hoe ben je bij Competence Factory gekomen?
Via onze directeur bij Spotler.
Wat doe je graag in je vrije tijd?
Ik ben een echte sportfanaat, vooral voetbal vind ik erg leuk. Sowieso ben ik graag bezig – ik hou er niet van om stil te zitten.
Waar word je enthousiast van, wat drijft je?
Als organisaties bij me aankloppen omdat ze interesse hebben in e-mailmarketing, wil ik eerst weten waar ze precies behoefte aan hebben. Alleen dan kan ik goed advies geven. Als dat uiteindelijk leidt tot een samenwerking waar beide partijen enthousiast over zijn, dan geeft dat zo’n goed gevoel.
Wat vind je het allerleukste aan je werk?
Gesprekken voeren met partijen die zoeken naar de juiste aanpak en werkwijze.
Wat maak jouw trainingen zo goed en leuk?
Ik weet veel van e-mailmarketing en deel mijn kennis graag met anderen. Ik communiceer duidelijk én ben enthousiast – ik denk dat dat goede eigenschappen zijn van een trainer.