Marketing is in een paar jaar tijd volledig op zijn kop gezet. Facebook, LinkedIn en Twitter bieden ongekende mogelijkheden om echt direct betrokken te raken met klanten. Met andere woorden: Engagement Marketing.
Om goed op die veranderde marketing in te spelen heeft Competence Factory samen met topdocenten uit de praktijk een nieuw programma opgezet dat veel verder gaat dan alleen de formele kennis van de sociale netwerken.
Zo wordt er vooral gewerkt vanuit een concept, op een no-nonsense, praktijkgerichte manier met vooral veel zelf doen en zo min mogelijk droge, hoofdpijn veroorzakende theorie en cijfertjes.
Direct toepasbare kennis
Plat gezegd is het ‘niet lullen maar poetsen'. Zelf aan de knoppen zitten aan de hand van praktijkcases en voor de eigen organisatie direct toepasbare, duurzame kennis opdoen. Het is ook niet meer het exclusieve domein van de (online) marketeer, maar raakt een complete organisatie, van CEO tot en met de receptioniste.
Flipping the Classroom
Nieuw is ook dat we bij diverse trainingen, waaronder de social media trainingen het principe van ‘Flipping the Classroom' toepassen. Dat betekent dat je voorafgaand aan de training alvast het nodige huis - en leeswerk van ons krijgt, zoals het aanmaken van eigen social media pagina's of profielen voor je organisatie of het uitwerken van een eigen praktijkcase die behandelt wordt tijdens de training. Ook kunnen we vragen om alvast een eBook of iBook te downloaden, als je een iPad of andere tablet hebt.
Meer weten over onze Social Media trainingen?