LinkedIn lifehacks
Vind in dit artikel de ins en outs van AI voor linkedin uit aflevering 7 van De Future Proofcast met Arjen de Groot. Maak jou…
7 dagen • Utrecht • Met diploma
Leer hoe je de customer experience optimaliseert, zodat je klanten tevreden zijn en blijven.
De klant centraal stellen in je business zorgt voor meer fans én meer omzet. Tijdens deze opleiding leer je in zeven dagen alles over customer experience, user experience, online personalisatie en de klantreis. Naast de theorie, ga je aan de slag met je eigen case. Na de opleiding weet je hoe je de customer journey optimaliseert, zodat je klanten tevreden zijn en blijven.
Zo is de opleiding opgebouwd
De opleiding Customer Experience bestaat uit vijf trainingen, verspreid over zeven dagen:
Natuurlijk ben je zelf razend enthousiast over je bedrijf, merk, product of dienst. Nu is het zaak om dat enthousiasme over te brengen op je klanten! Hoe ervaren zij het totaalplaatje van jouw business – en hoe kun je die customer experience nóg positiever maken? Tijdens deze opleiding focussen we onder andere op je customer journey: al het directe en indirecte contact tussen je bedrijf en je klanten. Heb je die klantreis goed voor ogen, dan kun je je customer journey gericht verbeteren.
Onze trainers staan met beide benen in hun vakgebied: buiten Competence Factory hebben ze een succesvolle baan of onderneming. Ze kunnen je dus altijd de laatste vakinhoudelijke nieuwtjes vertellen. Bovendien zitten ze vol praktische voorbeelden die ze in hun trainingen verwerken. Doordat we de groepen klein houden, heb je intensief contact met je trainer. Wij zorgen ervoor dat alle trainers elkaar regelmatig ontmoeten, zodat ze kennis en ervaringen kunnen uitwisselen om nog betere trainingen te geven. Komen jouw vragen pas na de training naar boven? Ook dan staan onze trainers voor je klaar.
Nadat Ruben z’n eerstegraadsbevoegdheid op de kunstacademie haalde, volgde hij bij Philips een opleiding tot interaction designer. Na vier jaar praktijkervaring bij een full-service internetbedrijf, begon hij in 2002 zijn eigen ontwerpbureau: Design al dente. Ruben geeft al twintig jaar training in UX-design, interaction design, usability, infographics en de UX-tool Sketch.
Eddy is een ervaren interaction specialist. Elke dag helpt hij organisaties hun websites te verbeteren. Dat doet hij onder andere door de psychologie van consumenten in de digitale wereld te doorgronden en die inzichten online toe te passen. Hij werkt net zo graag voor profit- als non-profitorganisaties. Vanuit z’n bureau Booming geeft Eddy onder andere advies aan de grootste internetretailers van Nederland.
Daan is (online) marketingstrateeg met meer dan tien jaar ervaring in het vak. Begin 2019 trok hij de stoute schoenen aan en startte hij Converseon, z’n eigen onlinemarketingbureau. Leuk detail: in die periode volgde hij een aantal trainingen en opleidingen bij Competence Factory. Nu is hij zelf trainer. Met rust en humor zorgt hij ervoor dat iedereen zich op z’n gemak voelt in zijn lessen. Daan is triatleet én een echte bourgondiër. Dat combineren is al een uitdaging op zich!
Sietske kun je álles vragen over online personalisatie en conversion rate optimization. Als CRO-specialist bij iO weet zij als geen ander hoe je de juiste doelgroep op je website aanspreekt én actie laat ondernemen. Die jarenlange ervaring en talloze praktijkvoorbeelden neemt ze mee naar haar trainingen. En het leuke is: Sietske kent Competence Factory al veel langer – het is namelijk een van haar klanten!
Deze opleiding is bedoeld voor iedereen die over customer experience wil leren, en de klant (meer) centraal wil stellen. Denk aan marketeers, service professionals en vormgevers.
Voor deze opleiding heb je geen specifieke voorkennis nodig. Wel is het handig als je een (eigen) businesscase meeneemt waarvoor je de klantbeleving wilt verbeteren.
Ontvang het volledige programma en de brochure van de opleiding Customer Experience direct per mail
Nienke Rothuis
Opleidingsadviseur
Competence Factory is jouw favoriete opleidingsclub. Al dertig jaar bereiden we professionals voor op hun future job. We leggen op een hele belangrijke skill de nadruk: creativiteit. We leren cursisten om met plezier te werken aan wat hen boeit en positief vooruit te kijken naar hun next step. Dit doen we vanuit ons gezellige clubhuis in Utrecht: Space to Create. Zien we je snel?
Start | Locatie | Tijden | Prijs | ||||
11
feb
2025
Zie data
|
Nog 3 plekken | Utrecht | 10:00 - 16:45 | 4.500,- |
Je opleidingvoordeel Is €535,- |
||
20
mrt
2025
Zie data
|
Utrecht | 10:00 - 16:45 | 4.500,- |
Je opleidingvoordeel Is €535,- |
|||
17
apr
2025
Zie data
|
Utrecht | 10:00 - 16:45 | 4.500,- |
Je opleidingvoordeel Is €535,- |
|||
19
mei
2025
Zie data
|
Utrecht | 10:00 - 16:45 | 4.500,- |
Je opleidingvoordeel Is €535,- |
|||
20
jun
2025
Zie data
|
Utrecht | 10:00 - 16:45 | 4.500,- |
Je opleidingvoordeel Is €535,- |
|||
22
jul
2025
Zie data
|
Utrecht | 10:00 - 16:45 | 4.500,- |
Je opleidingvoordeel Is €535,- |
|||
19
aug
2025
Zie data
|
Utrecht | 10:00 - 16:45 | 4.500,- |
Je opleidingvoordeel Is €535,- |
|||
15
sep
2025
Zie data
|
Utrecht | 10:00 - 16:45 | 4.500,- |
Je opleidingvoordeel Is €535,- |
|||
17
okt
2025
Zie data
|
Utrecht | 10:00 - 16:45 | 4.500,- |
Je opleidingvoordeel Is €535,- |
|||
18
nov
2025
Zie data
|
Utrecht | 10:00 - 16:45 | 4.500,- |
Je opleidingvoordeel Is €535,- |
Deze opleiding bestaat uit
5 onderdelen met 7
trainingsdagen.
Je kan je eigen startdata kiezen in de check-out, maar let op dat de
volgorde van trainingen hetzelfde blijft.
UX Design
Customer Experience
Customer Journey Marketing
Online Personalisatie Basis
Online Personalisatie Gevorderd
Kijk eens bij onze veelgestelde vragen
Uitgebreid overzicht van het programma
Hoe je je kunt voorbereiden op de training
Wat de vervolgstappen na deze training zijn
Stap 1 van 2
Schrijf je in voor de nieuwsbrief!
Bedankt!
Je bent nu ingeschreven op onze nieuwsbrief.
Misschien vind je deze artikelen interessant
© 2025 Competence Factory
Bedankt!
Je bent nu ingeschreven op onze nieuwsbrief.