Maak je marketing dashboard met Looker Studio
Wil je een Looker Studio dashboard maken om je marketingdata overzichtelijk in kaart te brengen? Dit stappenplan helpt je dir…
6 dagen • Utrecht • Met diploma
Beter vindbaar worden met zoekmachineoptimalisatie en zoekmachine adverteren.
Hoe zorg je dat je online beter vindbaar bent dan je concurrenten, en dat potentiële klanten bij jou terechtkomen? Daar zet je SEO en SEA voor in. Wist je al waarschijnlijk, maar dit góed doen is nog best lastig. In de zesdaagse opleiding SEO en SEA Specialist leer je webteksten optimaliseren voor zoekmachines. Ook ontdek je op welke zoekwoorden je het beste kunt adverteren.
Je leert hoe je SEO en SEA zo effectief mogelijk kunt gebruiken voor jouw website. Zo ben je beter te vinden voor je klanten én heb je een streepje voor op je concurrenten. Tijdens de opleiding SEO en SEA specialist leer je verschillende vaardigheden, waardoor jouw website voortaan SEO en SEA-proof is. Je leert tijdens de opleiding:
Onze trainers staan met beide benen in hun vakgebied: buiten Competence Factory hebben ze een succesvolle baan of onderneming. Ze kunnen je dus altijd de laatste vakinhoudelijke nieuwtjes vertellen. Bovendien zitten ze vol praktische voorbeelden die ze in hun trainingen verwerken. Doordat we de groepen klein houden, heb je intensief contact met je trainer. Wij zorgen ervoor dat alle trainers elkaar regelmatig ontmoeten, zodat ze kennis en ervaringen kunnen uitwisselen om nog betere trainingen te geven. Komen jouw vragen pas na de training naar boven? Ook dan staan onze trainers voor je klaar.
Guido werkt al meer dan tien jaar in de marketingwereld. Sinds twee jaar is hij eigenaar van Digital Inside, een onlinemarketingbureau in Utrecht. In zijn SEO-trainingen doe je niet alleen praktische oefeningen, maar denk je ook strategisch na over je online vindbaarheid. Guido vindt het belangrijk om constant te blijven leren, want daar word je alleen maar beter van. Wat je volgens hem niét moet doen? Vastroesten in je dagelijkse routine. The sky is the limit!
Daan is (online) marketingstrateeg met meer dan tien jaar ervaring in het vak. Begin 2019 trok hij de stoute schoenen aan en startte hij Converseon, z’n eigen onlinemarketingbureau. Leuk detail: in die periode volgde hij een aantal trainingen en opleidingen bij Competence Factory. Nu is hij zelf trainer. Met rust en humor zorgt hij ervoor dat iedereen zich op z’n gemak voelt in zijn lessen. Daan is triatleet én een echte bourgondiër. Dat combineren is al een uitdaging op zich!
Marlon is UX-designer met een achtergrond in webdesign en zoekmachine-optimalisatie. Hij staat al bijna tien jaar aan het roer bij First Aid Marketing. Met gericht advies over conversie, SEO, UX en visual design helpt hij organisaties en ondernemers online te groeien. Tijdens zijn trainingen deelt hij z'n kennis en ervaringen met zijn cursisten. Zo maakt hij je wegwijs in de wereld van UX design.
Geert heeft veel werkervaring bij overheden, profit- en non-profitorganisaties. Daarnaast adviseert hij bedrijven over de inzet van online media. Hij is mede-auteur van het Handboek Online Redactie, een uitgebreid overzicht van alle kennis die een contentspecialist of online professional nodig heeft. Naast z’n werk volgt hij graag cursussen, vooral op het gebied van online communicatie, coaching en didactiek. Ook volgde Geert na z’n studie een opleiding journalistiek, én lessen aan de kunstacademie. De nadruk op zowel woord als beeld is leidend voor zijn werk als trainer.
Tijdens haar stages bij een kookstudio en bij Holiday on Ice leerde Clarissa haar kwaliteiten kennen: SEO en contentmarketing. Ze rolde per toeval in een baan als SEO-copywriter bij Sanoma, waar ze snel doorgroeide tot webeditor van tuinieren.nl. Van die site wist ze het grootste tuinplatform van Nederland te maken. Na een succesvol freelance-avontuur sloot ze zich aan bij Booming, één van de beste digital marketingbureaus van Nederland. Daar zet ze zich als senior SEO-specialist in voor merken als HP, Primera, Van der Valk en Hunkemöller.
Wil je leren over Google Ads en Analytics? Dan moet je bij Jeroen zijn. Door internet af te struinen en te leren van andere experts weet-ie er álles over. Zijn gouden tip: veel vlieguren maken. Hij draagt z’n kennis vol enthousiasme over op uiteenlopende klanten. Zijn inspirerende trainingen zijn altijd actueel en barsten van de praktijkvoorbeelden. Naast z’n liefde voor online marketing, is Jeroen gek op schaken. Niet zo gek, vindt hij: in beide gevallen is strategisch denken key.
Tjerk is een ervaren ondernemer en online marketeer. Hij maakt content voor ondernemers en zet campagnes op met zijn bedrijf First Aid Marketing. Daarnaast bouwt en optimaliseert hij websites. Tjerk heeft oneindig veel geduld en is daarom een veelgevraagd trainer. Hij heeft oog voor persoonlijke kwaliteiten en daagt je uit om alles wat je leert, in de praktijk toe te passen. Zo kun je je nieuwe kennis direct gebruiken in je eigen organisatie.
Iedereen die een website heeft of beheert, en deze met organische en betaalde zoekresultaten beter wil laten scoren in zoekmachines, heeft wat aan deze training. Denk hierbij aan:
Ontvang het volledige programma en de brochure van de opleiding SEO en SEA Specialist direct per mail
Nienke Rothuis
Opleidingsadviseur
Competence Factory is jouw favoriete opleidingsclub. Al dertig jaar bereiden we professionals voor op hun future job. We leggen op een hele belangrijke skill de nadruk: creativiteit. We leren cursisten om met plezier te werken aan wat hen boeit en positief vooruit te kijken naar hun next step. Dit doen we vanuit ons gezellige clubhuis in Utrecht: Space to Create. Zien we je snel?
Andere cursisten volgden daarna ook deze trainingen
Start | Locatie | Tijden | Prijs | ||||
11
dec
2024
Zie data
|
Utrecht | 10:00 - 16:45 | 3.900,- |
Je opleidingvoordeel Is €605,- |
|||
16
jan
2025
Zie data
|
Utrecht | 10:00 - 16:45 | 3.900,- |
Je opleidingvoordeel Is €605,- |
|||
28
feb
2025
Zie data
|
Utrecht | 10:00 - 16:45 | 3.900,- |
Je opleidingvoordeel Is €605,- |
|||
7
apr
2025
Zie data
|
Utrecht | 10:00 - 16:45 | 3.900,- |
Je opleidingvoordeel Is €605,- |
|||
26
mei
2025
Zie data
|
Utrecht | 10:00 - 16:45 | 3.900,- |
Je opleidingvoordeel Is €605,- |
|||
29
jul
2025
Zie data
|
Utrecht | 10:00 - 16:45 | 3.900,- |
Je opleidingvoordeel Is €605,- |
|||
12
sep
2025
Zie data
|
Utrecht | 10:00 - 16:45 | 3.900,- |
Je opleidingvoordeel Is €605,- |
|||
13
okt
2025
Zie data
|
Utrecht | 10:00 - 16:45 | 3.900,- |
Je opleidingvoordeel Is €605,- |
|||
27
nov
2025
Zie data
|
Utrecht | 10:00 - 16:45 | 3.900,- |
Je opleidingvoordeel Is €605,- |
|||
12
feb
2026
Zie data
|
Utrecht | 10:00 - 16:45 | 3.900,- |
Je opleidingvoordeel Is €605,- |
Deze opleiding bestaat uit
5 onderdelen met 6
trainingsdagen.
Je kan je eigen startdata kiezen in de check-out, maar let op dat de
volgorde van trainingen hetzelfde blijft.
Zoekmachineoptimalisatie (SEO)
SEO-Copywriting
Local SEO - Zo scoor je in Google maps!
Google Ads Basis
Google Ads Gevorderd
Kijk eens bij onze veelgestelde vragen
Uitgebreid overzicht van het programma
Hoe je je kunt voorbereiden op de training
Wat de vervolgstappen na deze training zijn
Stap 1 van 2
Schrijf je in voor de nieuwsbrief!
Bedankt!
Je bent nu ingeschreven op onze nieuwsbrief.
Misschien vind je deze artikelen interessant
© 2024 Competence Factory
Bedankt!
Je bent nu ingeschreven op onze nieuwsbrief.