

Kernwaarden en merkwaarden kiezen
Met behulp van kern- en merkwaarden ben je als merk beter te omschrijven. Je claimt makkelijker je hokje. Doelgroepen binden zich aan je.



Goede voornemens volhouden: ontdek praktische tips
Goede voornemens volhouden - vind jij dit ook lastig? Ontdek dé tips en leer wat je kunt doen om met een goed gevoel het nieuwe jaar te starten.



AI prompting in ChatGPT: hoe werkt het?
Ontdek hoe AI prompting in ChatGPT werkt. Leer hoe je goede prompts maakt, zodat ChatGPT de kwalitatieve output geeft die je nodig hebt.



Podcast Aflevering 8 | Socialmediastrategie: meer impact met minder moeite
Hoeveel van jouw posts zien je volgers écht? En is dagelijks posten wel zo effectief? In deze aflevering gaan we in gesprek met social media expert Suzanne Olsthoorn.



De kracht van video nu ook voor LinkedIn
Recentelijk heeft LinkedIn zijn focus op video-inhoud versterkt met nieuwe functies zoals de Video Tab en Videos For You-sectie. Maar wat betekent dit voor je bedrijf?



Agile en scrum voor marketing en communicatie
Hoe pas je agile en scrum toe om werkprocessen in marketing en communicatie vlot te laten verlopen? Bekijk wat je kunt doen en ook waarom.



Figma’s AI-functies: gamechangers of leuke extraatjes?
De designwereld ontwikkelt zich snel en Figma doet hier een schepje bovenop met nieuwe AI-tools. Is het een meerwaarde of mooi meegenomen?



Podcast Aflevering 7 | LinkedIn lifehacks
Vind in dit artikel de ins en outs van AI voor linkedin uit aflevering 7 van De Future Proofcast met Arjen de Groot. Maak jouw Linkedin futureproof!



Praktijkcase: kledingontwerpers en AI innovatie bij The Sting
AI-expert en trainer Gerwald Radsma werkte vier creatieve dagen met de designers van The Sting Companies aan AI beeldcreatie. Lees over zijn ervaring!



Maak je marketing dashboard met Looker Studio
Wil je een Looker Studio dashboard maken om je marketingdata overzichtelijk in kaart te brengen? Dit stappenplan helpt je direct op weg.



Podcast Aflevering 6 | AI voor creatievelingen: wondermiddel of dooddoener?
Vind in dit artikel de ins en outs van AI voor creatievelingen uit aflevering 6 van De Future Proofcast met Gerwald Ratzma Maak jouw AI beeld futureproof!



Alles wat jij wil weten over AI in marketing
Hoe gebruik je AI in marketing? Ontdek hoe je AI-tools inzet om jouw marketingcampagnes naar een hoger niveau te tillen.
