Er is altijd werk voor online specialisten (januari 2013)
Lees meer op de site van Spits
Rugzakje vergroot mobiliteit (juni 2010)
Lees meer op de site van VK Banen>>
Waste is geweest! (maart 2009)
Column van René Steuer in Compres>>
Geven maakt je rijk (december 2009)
"Ik geloof wel dat eerlijke handel mogelijk is, maar op dit moment is het moeilijk te realiseren. Voor eerlijke handel zijn stabiele politieke systemen nodig, maar er zijn nog te veel corrupte machthebbers die geld krijgen van de grote westerse industrieën", aldus René Steuer. Lees verder in Magazine Inspirerend Leven>>
Geen gezeik; iedereen rijk! (januari 2008)
Casco Magazine voor FNV-leden in de bouw publiceerde in januari 2008 over ' Iedereen een Miljoen'. Het motto van de Tegenpartij van Jacobse en Van Es, oude creaties van Van Kooten en De Bie, worden levensvatbaar in het boek ' Iedereen een miljoen' van René Steuer en Connie Lohuis. Hun idee: geef iedereen bij zijn geboorte een miljoen euro en schaf alle uitkeringen af>>
Leven en werken in 2030 (mei 2008)
Op ditiszinvol.nl/blog schrijft Miranda Apeldoorn over 'Iedereen een Miljoen', Organisaties moeten nadenken over welk deel van het werk ze door zzp'ers laten uitvoeren. En werknemers moeten zich opstellen als zelfstandige ondernemers.
Iedere baby een miljoen. (november 2007)
Een interessante redenering van de directeur van Appoint Rene Steuer en journaliste Connie Lohuis: als we nu eens iedere Nederlander een budget geven van een miljoen om financiële verantwoordelijkheid te nemen voor z'n eigen leven?Meer lezen op mijnblog.nl>>
Als we jong zijn hebben we geen tijd en geen geld (november 2007)
Als oplossing hiervoor ' Iedereen een Miljoen'. René Steuer in de NRC>>
Loonslaven moeten zelf de regie nemen (november 2007)
Lees verder in Management Team>>
Zelfs die droombaan is tijdelijk (september 2008)
Een baan die bij je past, interessant is en ook nog eens aardig verdient. De bezoekers van Appoints Droombaandag zien het wel zitten. 'Ict'ers willen vooral inhoud'.
Lees verder op Computable...
Forensen per boot (juli 2008)
Een groeiend aantal Nederlanders ruilt de auto in voor een step, skateboard of boot. Ook Rene Steuer forenst al jaren per boot. Niet in de file staan, maar het ruime sop kiezen, dat is de oplossing.
Lees verder...
Allemaal miljonairs (juli 2008)
We zijn willoze loonslaven zonder regie over ons eigen leven. Geef mensen een miljoen en voilà: geluk wordt weer heel gewoon....
Lees verder...
Weg met de loonslaaf (mei 2008)
Geef mensen bij geboorte een budget dat ze de maatschappij toch al kosten: een miljoen euro. René Steuer, oprichter en directeur van Appoint, is van mening dat dit de manier is om werk, gezin en geld in balans te brengen.
Lees verder...
Appoint een goede keuze (april 2008)
Marloes vindt als consultant bij Appoint wat ze eigenlijk altijd al zocht:
een goede werksfeer en het werken met mensen. "De tussenpersoon
zijn voor vraag- en aanbodzijde, dat boeit me enorm."
Lees verder...
Grafische duizendpoot lastig te vinden (januari 2008)
Wat is de kennis en kunde die je moet bezitten om een goede baan te krijgen? Dzone spreekt met Michiel Suijkerbuijk, manager business development bij Appoint, over de vraag naar meer gekwalificeerde designers en developers.
Lees verder...
Marketeers op rozen (september 2007)
Er is een structurele en conjuncturele toename zichtbaar in de werkgelegenheid voor marketeers. Met name de vraag naar crossmediale marketeers is hoog.
Lees verder...
Appoint op televisie en radio
In 2006 is Appoint begonnen met een reclamecampagne op televisie en radio. Het is voor het eerst dat Appoint tv-commercials inzet om de doelgroep te bereiken.
Met het thema van de campagne ‘De wereld verandert. Jij ook?’ speelt Appoint in op de ontwikkelingen in met name de media- en communicatiebranche. René Steuer, directeur en oprichter van Appoint: “De traditionele, vaak eenzijdige werkwijze binnen de marketing, design en ICT is achterhaald. Er is een groeiende behoefte aan professionele duizendpoten. Wij vullen dit gat met mensen die zowel de strategische knowhow, de klantgerichtheid, de creativiteit, als de technologische kennis in huis hebben. De commercials illustreren die onverwachte combinatie van talenten.”
Reclamebureau de geheime dienst.nl ontwikkelde na een pitch twee tv-commercials en vier zogeheten tag-ons voor Appoint. De TV commercials, die zijn ingesproken door Wim T. Schippers, voeren situaties op die al eeuwenlang hetzelfde zijn. Drie katholieke nonnen, een op een oude Hollandse meester lijkende schilder en zijn model - ze lijken de traditie voort te zetten, maar blijken daarbij niet meer zonder computer te kunnen of willen.
Internet malaise laat studenten koud (november 2001)
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2844/Archief/archief/article/detail/597525/2001/11/02/Internetmalaise-laat-studenten-koud.dhtml